Dans
Batsheva Dance Company
ISRAEL
Venezuela
Coregrafia de Ohad Naharin
Light Design: Avi Yona Bueno (Bambi)
Coloana sonoră: Maxim Waratt
Îndrumare muzicală: Nadav Barnea
Costume: Eri Nakamura
Asistent Ohan Naharin și Eri Nakamura
Instructor de dans: Natalia Petrova. Asistent: Omri Mishael
Mulțumiri speciale The Israeli Ballroom Dancing Fund
Muzica: "Coma" by Converter, "Ae Ajnabi" (From "Dil Se") by Mahalakshmi & Udit Narayan, "Bullet in the head" by Rage Against the Machine, "Mirage" by Biz, "The Wait" by Olafur Arnalds, "One Large Rose" by Niblock Phill, "Dead Wrong" by The Notorious B.I.G, "Kyrie fons bonitatis, Litany", "Beata Viscera" - Gregorian Chant, Songs of the Spirit; "Offertorium: Lubulate Deo Universa Terra" from Gregorian Chants; "O Euchari" by Hildegard Von Bingen; "de Profundis", "Alma Redemptoris" – Gregorian Chants; "Alma Redemptoris Mater", "Litany: Litany" - Gregorian Chant From Westminster Cathedral Choir
Cu: Batsheva Dance Company dancers, season 2018-19 Etay Axelroad, Billy Barry, Yael Ben Ezer, Matan Cohen, Ben Green, Chiaki Horita, Chunwoong Kim, Rani Lebzelter, Hugo Marmelada, Eri Nakamura, Nitzan Ressler, Yoni (Yonatan) Simon, Kyle Scheurich, Maayan Sheinfeld, Hani Sirkis, Amalia Smith, Imre Van Opstal, Erez Zohar
Batsheva Dance Company
Coregraf principal: Ohad Naharin
Director Artistic: Gili Navot
Director executive: Dina Aldor
Asistent director artistic: Kelvin Vu
Manager de companie și scenă: Yaniv Nagar
Senior Rehearsal Director: Luc Jacobs
Director turnee internaționale: Amit Hevrony
Director tehnic: Roni Cohen
Regizor lumini: Eliav Refaely
Sunet: David Bell
Spectacol nerecomandat celor sub 16 ani.
Durata: 1h 20min
Data premierei: 12.05.2017
Titlu original: ונצואלה
Efecte speciale: mașină de fum
Produs de Batsheva Dance Company
Producător: Dana Guti
Coproducători : Chaillot National Theater, Paris; Hellerau – European Center for the Arts, Dresden.
Cu sprijinul Dalia and Eli Hurvitz Foundation, al New Works Funds of Batsheva și al American Friends of Batsheva.
În spectacolul „Venezuela”, Naharin și dansatorii săi explorează dialogul și conflictul dintre mișcare și conținutul reprezentat de aceasta. Naharin a construit „Venezuela” în două sesiuni de lucru juxtapuse, de câte 40 de minute. „Venezuela” are multiple fațete și pune în joc posibilitățile infinite ale artei coregrafice, împingând totodată publicul să pună sub semnul întrebării propria libertate de alegere.