Intrebari frecvente

Q: Ce inseamna plata ramburs?
A: Plata ramburs reprezinta plata efectuata curierului in momentul in care primiti biletele.

Q: Ce carduri nu sunt acceptate?
A: In principiu, sunt acceptate toate cardurile. In cazul in care va confruntati cu anumite probleme, va rugam sa luati legatura cu procesatorul de plati prin card folosit pe site-ul www.MyTicket.ro: Netopia/mobilPay.

Q: Daca am mai putini bani in cont decat suma necesara pentru a putea comanda un bilet, tranzactia se poate efectua?
A: Din pacate, acest lucru nu este posibil.

Q: Detin un card in euro. Pot cumpara bilete de pe www.MyTicket.ro?
A: Da, plata se poate efectua prin orice card in orice tip de valuta, mobilPay executa automat conversia valutara. Atentie, aceasta operatiune presupune conversie la un curs pe care www.MyTicket.ro si Ticketing Nation SRL NU il pot controla!

Q: Pot plati prin criptomonede?

A: Entertix îți dă oportunitatea de a plăti prin GoCrypto direct din contului tău de Binance. Plata cu criptomonede este acum rapidă și ușoară pe Entertix.

Selectați-vă locurile la evenimentul la care doriți să participați conform procesului obișnuit Entertix iar în coșul dvs., după ce adăugați detaliile, selectați plata online prin GoCrypto.

Pe pagina de plată, după ce selectați "Binance Pay" de sub opțiunea "Choose crypto wallet", puteți să scanați codul QR Entertix Binance Pay cu aplicația dvs. Binance și să vă aprobați plata direct pe telefon.


Q: La platile prin card banii ii ia www.MyTicket.ro din contul meu?
A: Operatiunea de plata prin card este gestionata in intregime de partenerul mobilPay.

Q: Am primit un mesaj care ma anunta de existenta unei erori de tranzactie. Ce poate face www.MyTicket.ro in acest sens?
A: In cazul unei erori de tranzactie, va trebui sa sunati la banca la care detineti cont/card. Informatiile legate de tranzactii nu sunt procesate de www.MyTicket.ro, site-ul primeste doar aprobarea/respingerea comenzii de la banca dumneavoastra, prin procesatorul de plati mobilPay.

Q: De unde stiu daca s-a efectuat tranzactia?
A: Veti primi pe adresa de e-mail trecuta in campurile completate de dumneavostra un raspuns privind aprobarea tranzactiei.

Q: Este sigur sa ofer datele mele financiare site-ului www.MyTicket.ro in cazul platilor prin card?
A: Aceste date NU ajung la administratorii www.MyTicket.ro. Datele financiare ajung la mobilPay, iar procesarea acestora se face exclusiv de mobilPay.

Q: www.MyTicket.ro poate folosi datele mele financiare in cazul platilor prin card?
A: Datele dumneavoastra financiare nu ajung niciodata la www.myticket.ro sau Ticketing Nation SRL. Aceste informatii sunt procesate exclusiv de catre mobilPay.

Q: Pot selecta singur locurile dorite?
A: Da! La evenimentele cu locuri pe scaune, in majoritatea cazurilor este disponibil un plan de sala de pe care puteti selecta exact locurile dorite. Exceptie pot face cazurile in care organizatorul decide sa vanda bilete cu acces general, chiar daca locatia de desfasurare are locuri. Pentru evenimentele cu acces general in locatii fara scaune, planul de sala nu apare, urmand sa selectati doar numarul de bilete dorit.

Q: De ce nu pot seta mai mult de 8 bilete intr-o singura comanda?
A: 8 bilete per comanda este limita uzuala impusa de organizatorii evenimentelor pentru a descuraja revanzarea. In anumite conditii, aceasta limita poate fi marita sau micsorata.

Q: Pot renunta la comanda mea?
A: Acest lucru este posibil doar daca ati achitat serviciul Caretix! Mai multe detalii despre acest serviciu gasiti la finalul acestei rubrici*

Q: Mai pot achizitiona bilete si din alta parte?
A: Da, de la partenerii de retea Entertix. Vizitati www.entertix.ro pentru mai multe detalii.

Q: Se poate elibera factura fiscala?
A: Biletele sunt documente deja fiscalizate, prin urmare nu aveti nevoie de factura fiscala.

Q: Daca intru pe www.MyTicket.ro pentru a cumpara bilete, in cat timp o pot face?
A: Biletele dumneavoastra sunt tinute in cos pentru 30 de minute. Daca nu ati finalizat comanda in acest interval, rezervarea este anulata.

 

Q: MyTicket Caretix - detalii de utilizare

Ce este MyTicket Caretix? 
Pentru doar 5% din valoarea biletelor, MyTicket pune la dispozitia clientilor optiunea de a renunta la participarea la eveniment (MyTicket Caretix se aplica si in cazul in care evenimentul a fost anulat, modificat sau organizatorul intra in insolventa), cu respectarea urmatoarelor reguli:

Serviciul Caretix trebuie activat cu cel putin 10 zile* inainte de eveniment, neincluzand ziua evenimentului, sau prima zi a unui eveniment ce se desfasoara pe mai multe zile –> 100% returnarea pretului biletului/biletelor**.
*data solicitarii activarii dreptului de retragere.
**atentie, serviciul Caretix acopera exclusiv contravaloarea biletelor, nu si a eventualelor taxe (administrative, de livrare etc) ce au fost achitate in momentul plasarii unei comenzi. Prin urmare se returneaza exclusiv contravaloarea biletelor, nu si a acestor eventuale taxe.

Cum se achizitioneaza serviciul MyTicket Caretix?
In timpul procesului de cumparere, optiunea MyTicket Caretix apare in pasul alegerii modalitatilor de plata si livrare. Pentru a finaliza procesul de cumparare, este obligatoriu sa alegeti Da sau Nu pentru serviciul Caretix. Daca este selectata optiunea Da, Caretix apare ca un articol in cosul de cumparare (5% din valoarea biletelor din cosul de cumparaturi).
Optiunea Caretix poate sa fie selectata doar pentru intreaga comanda (pentru toate biletele puse in cos).
Atentie, servicul Caretix poate fi selectat doar in timpul procesului de cumparare a biletelor, el nu poate sa fie achizitionat ulterior, dupa finalizarea comenzii!

Cum activez serviciul Caretix pentru a primi inapoi contravaloarea biletelor? 

Clientii care au MyTicket Caretix si doresc returnarea banilor trebuie sa solicite acest lucru, cu cel putin 10 zile inainte de eveniment, 
neincluzand ziua evenimentului, sau prima zi a unui eveniment ce se desfasoara pe mai multe zile, prin:


- e-mail la adresa caretix@entertix.ro

Pentru a incepe procesul de returnare a contravalorii biletelor, clientul o sa primeasca toate toate infomatiile necasare ca raspuns la e-mail-ul trimis cu solicitarea de retragere.

 

Q: Ce fac dacă mi s-a furat/am pierdut biletul? 

A: În cazul în care cumpărătorul poate fi identificat vă putem reemite biletul contra unei taxe de 20 de lei/bilet. În cazul în care cumpărătorul nu poate fi identificat reemiterea biletului nu este posibilă.

Tot ce te intereseaza, direct in inbox.
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru, fii primul la care ajung evenimentele noi.
Nu ai gasit inca evenimentul tau?
Cauta aici dupa cuvinte cheie.
Urmareste noutatile pe:
Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Am inteles