Intrebari frecvente

Q: De unde pot ridica biletele rezervate pe www.myticket.ro?
A: Gasiti mai jos lista punctelor de ridicare:

Entertix - Bucuresti: 
Mega Mall Bucuresti Info Point
Luni - Duminica 10 - 22:00
Promenada Mall Bucuresti Info Point
Luni - Duminica 10 - 22:00

Entertix - Cluj Napoca
Alexandru Vaida-Voevod, nr. 53B - Iulius Mall, Cluj
Luni - Duminica 10 - 22:00

Entertix - Timisoara
Casieria Teatrului National Timisoara - str. Marasesti nr. 2, Timisoara
Marti - Duminica 11.00 - 19:00

Q: Ce inseamna plata ramburs?
A: Plata ramburs reprezinta plata efectuata curierului in momentul in care primiti biletele.

Q: Ce carduri nu sunt acceptate?
A: In principiu, sunt acceptate toate cardurile. In cazul in care va confruntati cu anumite probleme, va rugam sa luati legatura cu procesatorul de plati prin card folosit pe site-ul www.MyTicket.ro: mobilPay.

Q: Daca am mai putini bani in cont decat suma necesara pentru a putea comanda un bilet, tranzactia se poate efectua?
A: Din pacate, acest lucru nu este posibil.

Q: Detin un card in euro. Pot cumpara bilete de pe www.MyTicket.ro?
A: Da, plata se poate efectua prin orice card in orice tip de valuta, mobilPay executa automat conversia valutara. Atentie, aceasta operatiune presupune conversie la un curs pe care www.MyTicket.ro si Ticketing Nation SRL NU il pot controla!

Q: La platile prin card banii ii ia www.MyTicket.ro din contul meu?
A: Operatiunea de plata prin card este gestionata in intregime de partenerul mobilPay.

Q: Am primit un mesaj care ma anunta de existenta unei erori de tranzactie. Ce poate face www.MyTicket.ro in acest sens?
A: In cazul unei erori de tranzactie, va trebui sa sunati la banca la care detineti cont/card. Informatiile legate de tranzactii nu sunt procesate de www.MyTicket.ro, site-ul primeste doar aprobarea/respingerea comenzii de la banca dumneavoastra, prin procesatorul de plati mobilPay.

Q: De unde stiu daca s-a efectuat tranzactia?
A: Veti primi pe adresa de e-mail trecuta in campurile completate de dumneavostra un raspuns privind aprobarea tranzactiei.

Q: Este sigur sa ofer datele mele financiare site-ului www.MyTicket.ro in cazul platilor prin card?
A: Aceste date NU ajung la administratorii www.MyTicket.ro. Datele financiare ajung la mobilPay, iar procesarea acestora se face exclusiv de mobilPay.

Q: www.MyTicket.ro poate folosi datele mele financiare in cazul platilor prin card?
A: Datele dumneavoastra financiare nu ajung niciodata la www.myticket.ro sau Ticketing Nation SRL. Aceste informatii sunt procesate exclusiv de catre mobilPay.

Q: Pot selecta singur locurile dorite?
A: Da! La evenimentele cu locuri pe scaune, in majoritatea cazurilor este disponibil un plan de sala de pe care puteti selecta exact locurile dorite. Exceptie pot face cazurile in care organizatorul decide sa vanda bilete cu acces general, chiar daca locatia de desfasurare are locuri. Pentru evenimentele cu acces general in locatii fara scaune, planul de sala nu apare, urmand sa selectati doar numarul de bilete dorit.

Q: De ce nu pot seta mai mult de 8 bilete intr-o singura comanda?
A: 8 bilete per comanda este limita uzuala impusa de organizatorii evenimentelor pentru a descuraja revanzarea. In anumite conditii, aceasta limita poate fi marita sau micsorata.

Q: Pot renunta la comanda mea?
A: Acest lucru este posibil doar daca ati achitat serviciul CareFree! Mai multe detalii despre acest serviciu gasiti la finalul acestei rubrici*

Q: Mai pot achizitiona bilete si din alta parte?
A: Da, de la partenerii de retea Entertix. Vizitati www.entertix.ro pentru mai multe detalii.

Q: Se poate elibera factura fiscala?
A: Biletele sunt documente deja fiscalizate, prin urmare nu aveti nevoie de factura fiscala.

Q: Daca intru pe www.MyTicket.ro pentru a cumpara bilete, in cat timp o pot face?
A: Biletele dumneavoastra sunt tinute in cos pentru 30 de minute. Daca nu ati finalizat comanda in acest interval, rezervarea este anulata.

Q: MyTicket CareFree - detalii de utilizare

Ce este MyTicket CareFree? 
Pentru doar 5% din valoarea biletelor, MyTicket pune la dispozitia clientilor optiunea de a renunta la participarea la eveniment (MyTicket CareFree se aplica si in cazul in care evenimentul a fost anulat, modificat sau organizatorul intra in insolventa), cu respectarea urmatoarelor reguli:

Serviciul CareFree trebuie activat cu cel putin 10 zile* inainte de eveniment –> 100% returnarea pretului biletului/biletelor**.
*data solicitarii activarii dreptului de retragere.
**atentie, serviciul CareFree acopera exclusiv contravaloarea biletelor, nu si a eventualelor taxe (administrative, de livrare etc) ce au fost achitate in momentul plasarii unei comenzi. Prin urmare se returneaza exclusiv contravaloarea biletelor, nu si a acestor eventuale taxe.

Cum se achizitioneaza serviciul MyTicket CareFree?
In timpul procesului de cumparere, optiunea MyTicket CareFree apare in pasul alegerii modalitatilor de plata si livrare. Pentru a finaliza procesul de cumparare, este obligatoriu sa alegeti Da sau Nu pentru serviciul CareFree. Daca este selectata optiunea Da, CareFree apare ca un articol in cosul de cumparare (5% din valoarea biletelor din cosul de cumparaturi).
Optiunea CareFree poate sa fie selectata doar pentru intreaga comanda (pentru toate biletele puse in cos).
Atentie, servicul CareFree poate fi selectat doar in timpul procesului de cumparare a biletelor, el nu poate sa fie achizitionat ulterior, dupa finalizarea comenzii!

Cum activez serviciul CareFree pentru a primi inapoi contravaloarea biletelor? 
Clientii care au MyTicket Carefree si doresc returnarea banilor trebuie sa solicite acest lucru, cu cel putin 10 zile inainte de eveniment, prin:

- e-mail la adresa
carefree@entertix.ro

Pentru a incepe procesul de returnare a contravalorii biletelor, clientul o sa primeasca toate toate infomatiile necasare ca raspuns la e-mail-ul trimis cu solicitarea de retragere.

Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Inchide