Intrebari frecvente
Q: Pot rezerva bilete pe www.myticket.ro?
A: Nu, deoarece pe www.MyTicket.ro se achizitioneaza bilete, nu se rezerva. La plasarea comenzii, plata se efectueaza prin intermediul cardurilor bancare.

Q: Ce inseamna plata ramburs?
A: Plata efectuata curierului in momentul in care primiti biletele.

Q: Ce carduri nu sunt acceptate?
A: In principiu, sunt acceptate toate cardurile. In cazul in care va confruntati cu anumite probleme, va rugam sa luati legatura cu Gecad Epayment – (021)303.20.66/60.

Q: Daca am mai putini bani in cont decat suma necesara pentru a putea comanda un bilet, tranzactia se poate efectua?
A: Nu.

Q: Detin un card in euro. Pot cumpara bilete de pe www.MyTicket.ro?
A: Da, plata se poate efectua prin orice card in orice tip de valuta, Gecad Epayment executa automat conversia valutara.

Q: Banii ii ia www.MyTicket.ro din contul meu?
A: Nu, Gecad Epayment executa aceasta operatiune.

Q: Am primit un mesaj care ma anunta de existenta unei erori de tranzactie. Ce poate face www.MyTicket.ro in acest sens?
A: In cazul unei erori de tranzactie, va trebui sa sunati la banca la care detineti cont/card. Informatiile legate de tranzactii nu sunt procesate de www.MyTicket.ro, site-ul primeste doar aprobarea/respingerea comenzii de la banca dumneavoastra.

Q: De unde stiu daca s-a efectuat tranzactia?
A: Veti primi pe adresa de e-mail trecuta in campurile completate de dumneavostra un raspuns privind aprobarea tranzactiei.

Q: Este sigur sa ofer datele mele financiare site-ului www.MyTicket.ro?
A: Aceste date nu ajung la administratorii www.MyTicket.ro. Datele financiare ajung la Gecad Epayment, iar procesarea acestora se face tot aici.

Q: www.MyTicket.ro poate folosi datele mele financiare?
A: Datele dumneavoastra financiare nu sunt folosite de www.myticket.ro. Aceste informatii sunt stocate doar pe serverul Gecad Epayment.

Q: Pot selecta singur locurile dorite?
A: Nu. Puteti selecta sectorul si numarul de locuri pe care le doriti. Site-ul va aloca cele mai bune locuri disponibile in acel moment in sectorul respectiv.

Q: Biletele se pot ridica de la sediul dvs.?
A: Nu. Acestea se livreaza prin intermediul unui curier la adresa de livrare specificata in comanda.

Q: De ce nu pot seta mai mult de 8 bilete intr-o singura comanda?
A: Pentru a evita vanzarea la supra pret.

Q: Pot renunta la comanda mea?
A: Pentru clientii care renunta la comanda deja procesata, acestora li se va restitui contravalaoarea comenzii, mai putin 18 lei cheltuieli de procesare, la care se pot adauga costurile de curierat in cazul refuzului primirii comenzii la livrare. *returnarea banilor se face doar in cazul amanarii sau anularii evenimentului, mutarea spectacolului in alta locatie din aceeasi localitate nu constituie un motiv pentru rambursarea biletelor.

Q: Mai pot achizitiona bilete si din alta parte?
A: Da, de la magazinele Diverta.

Q: Se poate elibera factura fiscala?
A: Nu. Biletele sunt deja fiscalizate.

Q: Daca intru pe www.MyTicket.ro pentru a cumpara bilete, in cat timp o pot face?
A: Pagina expira in 45 de minute. Daca nu faceti comanda in acest interval, rezervarea este anulata.