EuroBasket 2017 Logo
Intrebari Frecvente
Q: Pot rezerva bilete pe EuroBasket2017.MyTicket.ro?
A: Nu, deoarece pe EuroBasket2017.MyTicket.ro se achizitioneaza bilete, nu se rezerva. La plasarea comenzii, plata se efectueaza prin intermediul cardurilor bancare.

Q: Ce inseamna plata ramburs?
A: Plata se va efectua curierului in momentul in care primiti biletele. Momentan, aceasta metoda de plata este indisponibila.

Q: Ce carduri nu sunt acceptate?
A: In principiu, sunt acceptate toate cardurile. In cazul in care va confruntati cu anumite probleme, va rugam sa luati legatura cu MobilPay – (021)303.20.66/60.

Q: Daca am mai putini bani in cont decat suma necesara pentru a putea comanda un bilet, tranzactia se poate efectua?
A: Nu.

Q: Detin un card in euro. Pot cumpara bilete de pe EuroBasket2017.MyTicket.ro?
A: Da, plata se poate efectua prin orice card in orice tip de valuta, MobilPay executa automat conversia valutara.

Q: Banii ii ia EuroBasket2017.MyTicket.ro din contul meu?
A: Nu, MobilPay executa aceasta operatiune.

Q: Am primit un mesaj care ma anunta de existenta unei erori de tranzactie. Ce poate face EuroBasket2017.MyTicket.ro in acest sens?
A: In cazul unei erori de tranzactie, va trebui sa sunati la banca emitenta a cardului. Informatiile legate de tranzactii nu sunt procesate de EuroBasket2017.MyTicket.ro, site-ul primeste doar aprobarea/respingerea comenzii de la banca dumneavoastra.

Q: De unde stiu daca s-a efectuat tranzactia?
A: Veti primi pe adresa de e-mail trecuta in campurile completate de dumneavostra un raspuns privind aprobarea tranzactiei.

Q: Este sigur sa ofer datele mele financiare site-ului EuroBasket2017.MyTicket.ro?
A: Aceste date nu ajung la administratorii EuroBasket2017.MyTicket.ro. Datele financiare sunt procesate de catre MobilPay.

Q: EuroBasket2017.MyTicket.ro poate folosi datele mele financiare?
A: Datele dumneavoastra financiare nu sunt folosite de EuroBasket2017.MyTicket.ro. Aceste informatii sunt stocate doar pe serverul MobilPay.

Q: Biletele se pot ridica de la sediul dvs.?
A: Nu. Acestea se livreaza ori in format electronic la adresa de e-mail specificata, ori prin intermediul unui curier la adresa de livrare specificata in comanda.

Q: De ce nu pot seta mai mult de 8 bilete intr-o singura comanda?
A: Deoarece dorim ca fiecare persoana sa isi poata comanda bilete si pentru a evita vanzarea la supra pret.

Q: Pot renunta la comanda mea?
A: Pentru clientii care doresc renuntarea la comanda, acestia pot denunta comanda in termen de 14 zile calendaristice, de la data efectuarii conform OUG 34/2014. Dupa aceasta perioada nu mai este posibila denuntarea comenzii. Returnarea banilor se va face doar in cazul amanarii sau anularii evenimentului, mutarea evenimentului in alta locatie din aceeasi localitate nu constituie un motiv pentru rambursarea biletelor.

Q: Mai pot achizitiona bilete si din alta parte?
A: In curand din magazinele Diverta.

Q: Se poate elibera factura fiscala?
A: Nu, conform OUG 28/1999, biletele fiind fiscalizate.

Q: Daca intru pe EuroBasket2017.MyTicket.ro pentru a cumpara bilete, in cat timp o pot face?
A: Pagina expira in 45 de minute. Daca nu faceti comanda in acest interval, rezervarea este anulata.